Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2012 07:46 - Имен ден
Автор: georgialeksov Категория: Политика   
Прочетен: 1627 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.05.2012 08:16


Имен ден

 

    Гергьовдрен е! Празник е! Ден на овчаря и пастира беше, какъвто бях, а днес е ден на храбростта, която ми е чужда. И тогава и сега ме поздравяват, дълъг безоблачен  живот ми пожелават хората до мене и с мене! Питам се защо, след като аз самият нямам никаква заслуга за тези поздравления.

    На първо място заслуга имат майка ми и баща ми, че ме има! Че са ми дали името Георги и не на последно място, че това име го има в православния християнски календар. Така че незаслужени са тези поздравления. А пожеланията приемам, защото съм егоист по рождение и защото не искам да разочаровам хората, които ме обичат. А-а-а-а, всъщност има ли такива? Питам се, защото не един и двама съм обидил-наскърбил с моето нетърпящо възражение мнение.

    На този нещастен за агнетата ден, дечицата ми пожелаха да съм жив, здрав и радостен! След като помислих-се размислих! След като почувствах-се разчувствах! След като се разписах-написах:

 

Мили дечица,

 

Здравето ми е за вас!

Радостта ми е от вас!

Животът ни е от Бога!

 

Така че:

Аз съм зависим от вас,

а не вие от мене!

 

И това е така за всеки родител „дръзнал” да има семейство и деца! Да бъде роб цял живот!

 

Люлка да люлее,

песнички да пее!

В училище да тича,

оправдания да срича,

за своето дете,

палаво келеме!

А пък относно брака,

какво ли ще го чака?

Зет кат втори син

и снаха-обична дъщеря,

а дечица сладки, мили,

старостта му подсладили.

Тъй минава ден след ден

той с щастие е надарен!

 

06 май 2012г.

Баща на три /две/ деца и дядо на пет внучета!
Богат човек съм аз!

   



Тагове:   дъщеря,   майка,   баща,   син,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: georgialeksov
Категория: Политика
Прочетен: 592130
Постинги: 351
Коментари: 362
Гласове: 1372
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031