Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2009 10:32 - Страх и срам
Автор: georgialeksov Категория: Политика   
Прочетен: 1241 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 26.06.2009 12:33


                  Страх и срам

                               Вам не стъйдно,

                               тhat you go in fear!

                               А трябва! Надо! Should! 

 

Последният / на 5 юли/ напън е вече настал!

Тогава Доган, нашии измекяр,

ревна гороломно,

“хей, вие, националисти,

ченгета  македонисти,

руски  атакисти,

платени  ре-зе-систи,

из-ковачни  лидеристи

и вся остальная сволоч,

слъйшайте:

Тук се слуша мойта дума,

аз съм капитан

на генерали, премиери, президенти,

клиенти на политически ренти,

и на обслужващи ги пациенти-

медиини, съдебни менти,

които вдигат гюрюлтия,

за да скрият свойта мръсотия

към Род наРод, Родина!

 

Аз съм великият Доган,

не обслужвам премиера Ердоган!

 

Аз съм българският Распутин,

рожба съм на президента Путин!”

 

Президентът мълчи,

не смее да го поздрави!

Премиерът немее,

и той не смее!

Парламентът реши

и той да замълчи!

 

    Недосегаем за българските институции е Доган! Охраняем както никой друг висш държавник! Чуваем от българските българи, турци, цигани, евреи, арменци,...! Възхваляем от всички и за всичко! Недосегаем, охраняем, чуваем, възхваляем,...ругаем от целия български народ, но не и от привнесените, за да ни управляват чужденци, с които бяха тройна, а с Президента са четворна коалиция.

    Страх е обзел българското публично общество! Парализиращ мисълта, слуха и говора страх! Неистов страх някой да се осмели и сакън, публично да обясни причината за явлението Ахмед Доган. Кога, къде, кой и защо сътвори, регистрира и узакони възродения възродител? Вече двадесет години позорно мълчание. Двадесет години бетониран стопроцентов турски вот за развод с българщината от изродени, за да бъдат оползотворени ганчевисти, македонисти, атакисти, резесисти, лидеристи, а защо не и герберисти. Всичките пишман-националисти.

    Двадесетгодишен страх неподплатен със срам обаче!

 

   Мне стъйдно!

   А вам?

 

    П.П. “Властта е в моите ръце-това искам да разберете! В мен е концентрирана властта! Аз съм инструмента, който разпределя парите!” И още и още, и още!

    Думи на железния Меди Доганов изречени на 24 юни в окръг, анклав, губерния носеща името на дядо Благоев, родоначалник на днешната българска бъркотия.

 

          26 юни 2009г.

 

 

 

 

 

   

 



Тагове:   Доган,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мне не стыдно.
26.06.2009 12:41
Да, не се срамувам, но само от себе си. Защото съм правил и правя всичко което е по силите ми, за да не се стигнеше до доганизацията на цялата държава, с подигравка и безсрамие. Срамувам се обаче от овчедушието на така наречената етническа общност БЪЛГАРИ. И съм склонен да приема, че не е имало турско робство, а че българите са живели спокойно и доволни 500 години с любезното присъствието на представители на Османската империя. Докато пак отвън някой не е казал, че това не е редно. Малцината истински българи са намерили смъртта си по време на Априлското въстание и по хайдушкия балкан. Сега пак започваме да охкаме и ахкаме, но след като ни припари под задника. И по традиция пак други са виновни.
цитирай
2. dantonov - Затова сме били 500 години под ту...
26.06.2009 13:24
Затова сме били 500 години под турско робство. Защото повечето от нас са овце по душа...
цитирай
3. georgialeksov - Страх и срам
27.06.2009 08:17
dantonov написа:
Затова сме били 500 години под турско робство. Защото повечето от нас са овце по душа...

Преди да ни покорят турците, ние сме покорили част от Източната римска империя! Преди 1300 години! Били сме завоеватели. След турското робство има руско господство-това е истината. След Априлското въстание и хайдушкия Балкан има три безсмислени царски войни, на грешната страна застанали, през които стотици пъти повече безсмислено отишли си млади живота е имало. И това е истина. Днес доганизацията ни връща назад, на Изток, към Ориента. Пътят ни е на Запад към съвсем други ценности. И затова животът ни е такъв, днес! "Аз съм Пътят, Истината и Животът!"-ето това е Божието Послание.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: georgialeksov
Категория: Политика
Прочетен: 596647
Постинги: 351
Коментари: 362
Гласове: 1372
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930